onsdag 2 februari 2011

Grattis Rikard


Jag misstänker starkt att Rikard kammade hem en liten stortstadskändisvimmelvinst.

Årets medlemsblogg i Finest. Vad i herrans namn nu det kan betyda.

Egentligen.


Men jag antar att festen är kul och att alla kändisar gnuggar varandras ryggar och att massor av värdefulla kontakter skapas. Eller så är det mest ett vedervärdigt ömsesidigt jetsetfjäskande. Det visar sig väl så småningom. Härifrån min håla i ett sovande halvtrött medelålders Grebbestad är det inte lätt att avgöra vad det blir av det hela...


Och alldeles bortsett från strålkastarljusets nyckfulla snabbfångster, så är jag skitglad att han bloggar, min äldste långtbortistanson. För hur skulle jag annars veta hur han genomlider sina slitsamma arbetsdagar i öst.


Stor kram och grattis, och sluta helst inte blogga, Rikard. Och glöm inte tacka lillasyster för blogglektionerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...