söndag 1 maj 2011

Förklaringar


När jag som nu bloggar från sängen med min fånfån kan jag inte bifoga mer än en bild per blogginlägg. Vilket medför att jag inte kan bre ut mig bildmässigt. Dessutom är det inte lätt att tappelitappa fram långa välstavade meningar på pekskärmen liggandes.
Dessutom har jag totaltorka med meningsfulla textflöden. Det blir mest lösryckta bilder och flamsfloskler som tränger sig ut från kommunikationscentralen. Cråstppxxkruutt typ.
Jag tror våren har med saken att göra. Eller frekvenshöjningen.
Hur som helst kan man faktiskt inte vara strömlinjeformad och logiskt strukturerad jämnt. Det hämmar kreativiteten. Eller hindrar gapskrattet.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...