söndag 16 november 2014

Rens III

Dag 9. Dubblat mängden pulver. Imorgon ska jag börja ta en tablett också. Snuvan har lugnat sig. Men jag nyser fortfarande rätt mycket. Och har huvudvärk. Och känner mig ömtålig. Vill bara gömma mig.

Känner mig skör i själen också. Lite rädd, lite sårbar. Det kommer upp mycket gammal skit. Gamla rädslor. Det är nog antagligen helt i sin ordning.

Har tvärtemot vad jag ville jobbat med kroppen idag, baxat, slitit. Hämtat rullbalar med hö, tagit upp båten och flyttat den från båtkärra in i garage. Fick hjälp av fler armar men ändå. Kallt, duggregn, blåst. Allt värker nu. Särskilt axlar, händer, fingrar. Ska lägga mig i badet. Hoppas det hjälper.

Magen känns bra. Den funkar. Bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...