tisdag 16 februari 2010

Semla


Idag är det den fetfeta semmeldagen. Idag är dagen då jag började dagen med 1dl yoghurt naturell och en kopp té. Idag drack jag ljummet kaffe redan en timme efter yoghurten. En timme efter det en kaffe till. En halvtimme senare en Budapestbakelse. Det var belöningen efter att suttit bängnervös i Radio Primestudion, tillsammans med två coola byggrabbar som inte alls var nervösa. Sa dom. Men dom åt också Budapest efteråt.

Idag fortsätter förfallet. Idag blev det en sallad till lunch (var ju mätt!). Sen en semla. Idag bjuder kommunen sina anställda på semla. (vad kostar det?) Idag har skolkaféet semlor till salu, det är min son Lukas som bakar semlorna idag. Jag måste nog köpa en innan jag åker hem.
Idag jobbar min son Rikard extra på ett café i Tjockhult. Han behövs idag, för det blir semmelrusch.

Det sitter en semla i min hjärna idag, jag kan inte ens räkna ut vad 500 usbminnen gånger 71 kr blir. Det kan ju inte stämma att det blir 35tusen5hundra kronor????? Sjukt!

3 kommentarer:

  1. Ingen bra dag alltså, men göra inlägg kan man. BRAAAAAAA!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var från Maria alltså, så anonym skulle jag ju inte vara sa vi ju......

    SvaraRadera
  3. Vips fick du 3 inlägg bara för att jag kan

    Kram
    igen
    Maria

    SvaraRadera

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...