lördag 20 februari 2010

Kattsnöyra


Vansinnig dag, allt snurrar. I tanken är jag redan långt härifrån, i en trevlig stuga med trevliga människor, tänkandes trevliga tankar. Idag trotsade Michael klass-2varningar och drog iväg på en Odyssee mot Bullaren. Lämnade av Cesar, hämtade snowboards, hämtade min lillebror Daniel hos papsen. Det snöade hela dagen, det snöar ännu, och det är häftigt värre.
Jag själv packade, tänkte, planerade, pillade, sorterade. Inatt drömde jag att vi hittat ett boende. Det känndes skönt en stund i alla fall.
Inte kul lämna kattungarna.... vill stoppa dom i fickan och ta med dom!
Vi hörs om en vecka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...