fredag 23 september 2011

Finn fem fel


Ingen tidning
Ingen tidning
Ingen tidning
Ingen tidning
Ingen tidning

Fy för att finna brevlådan tom när man nyvaken stapplar ut i verkligheten.
Fy.

Jag har blivit en morgontidningsknarkare.

För bara tio år sen förde jag en anti- tidningskampanj mot Michael. Var social, sa jag. Umgås med din familj. Prata.

Vet inte vad som hände. Kanske första sommaren med både GP och DN? Den olästa såg ju så ensam ut... Nu är jag fast. Får idéer till lektioner, följer ekonomiska utvecklingen, läser krönikor och serier. Sen är jag redo att tackla dagen.

Ingen tidning idag.

Hur ska det gå?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...