söndag 11 september 2011

Dansat


Fick jag inte denna helg. Daniel däremot. Slängpolska och Gud vet vad mer.
Bra med ungdomsfolkmusikläger. Han verkar grymt nöjd.
Pappa med. Jag hämtade honom igår vid fyra. Sen hängde vi på Saltö några timmar. Han uppskattade herr Samuelssons Tauberier. Inte konstigt alls. Sen blev vi trötta, jag o pappan, åkte hem i regn o mörker vid nio redan och missade nog en hel del finfina band.
Tio var jag hemma hos lilla Cesar. Hamnade i soffan framför Mia Skäringer , skrattade. Det är nåt... Bra!
Somnade.
Dagen idag skulle bli effektiv och rörlig.
Men resulterade i sju timmars lektionsplaneringar. På rumpan framför datorn... Fattar inte hur långsam min hjärna måste vara. Men många bra texter och filmklipp hittade jag.
Nu gnager den regndolda fullmånen på min själ. Allt är tungt och obekvämt. Och känns. I kubik . Skyll sig själv när man häckat vid burken hela dagen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...