lördag 24 mars 2012

Jag får kommentarer ibland

Ibland, men inte så ofta skriver en och annan person en kommentar på mina inlägg. Jag ser dem när jag redigerar gamla inlägg. Det är kul, men tanken har slagit mig att jag kanske borde svara också.

Sen har den där tanken glidit undan, ner i högen med tusen andra "man bord nån gång"...

Men så läste jag en kommentar idag, som skrevs för nästan en månad sedan. Det var från en tjej som hade en hund som också var väldigt hjärtsjuk, och hon ville gärna ha svar.

Det kändes inget vidare att inte ha svarat direkt. Nu har jag svarat, men också kollat igenom inställningarna för att att undvika detta i framtiden. Känns rätt viktigt, att jag som ägnar många timmar per dygn vid datorn, också kan ställa in så att jag får ett meddelande i mailen varje gång någon skriver kommentarer i bloggen.

Från och med nu ska folk som vill ha svar få svar snabbare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...