lördag 1 oktober 2011

Testar dynamic view - vad tycks, kan de vara nåt?

Lyckades ta mig ut i dimman på skattjakt idag.... Underbart vackert ute, mystiskt och magiskt.
Det är tur jag har Cesar, som kräver sin promenad, annars hade jag väl suttit kvar i den här hårda kökssoffan än och blivit plattrumpad totalt.

Hemkommen var jag hungrig, och åt genast 9 marshmallows. Mmmm. Sekunden efter kom Lukas hem från affären med tre färska munkar med blåbärsglasyr, och undrade om han fick bjuda mig på en. MMM!!
Han värmde den i micron, och jag fick en kopp te till, och som efterrätt en skål full med ostbollar så nu är jag övernöjd. Jag borde ju givetvis steka en helkokt grönsaksfylld lördagsmiddag, men se jag tappade aptiten och därmed matlagningsdriften på något sätt. Ack detta förfall.

I sanning en lat mor jag är.

I bloggens instrumentpanel blev jag nyss erbjuden en så kallad dynamic view. Jag prövar den, blev lite inspirerad av alla bilder i bloggen. Man kan tydligen (som läsare) skifta mellan olika varianter av den här dynamiska layouten. Testa gärna och recensera. Ska jag återgå till den gamla välkända eller kan detta vara en ny väg att bloggvandra på?






2 kommentarer:

  1. lite jobbigt att välja själv eftersom de flesta alternativen var anpassade efter en bild per inlägg (vilket kan vara lite tråkigt). men favoriten blev side bar. strukturerat :)

    SvaraRadera
  2. Hur menar du? som bloggare eller läsare? jag har inte riktigt fattat om bara jag kan bestämma alternativ, eller om läsaren kan göra det själv också...

    SvaraRadera

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...