tisdag 15 mars 2016

Otroligt bra

Det piggar alltid upp med lite upprördhet och missmod.
Efter jag publicerade mitt förra bittra inlägg har allt känts toppenbra.
Inte så att något i hela situationen har förändrat sig. Det är som det är liksom.

Men jag själv känner mig stark, kompetent, framåtblickande och hoppfull.

Jag har så mycket och jag kan så mycket. Oavsett mina deppiga och trötta och utmattade dagar.
Jag blir starkare och piggare för varje dag som går.
Det kommer ordna sig på ett alldeles fantastiskt bra sätt.
Hur vet jag inte än, men att.
Jag bara vet. Det bubblar stadigt, djupt nere i min inre kraftbrunn.

Hej världen, jag är på väg tillbaka :-)




1 kommentar:

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...