fredag 29 januari 2010

Bo var? Här? Där? Hur?

Funderar på varför boendet är så viktigt
för nattsömnen.
Vaknar med krasande nacke och energisk hjärnverksamhet prick klockan 2 på natten. Om några veckor ska vi ha hittat ett nytt boende, jättebra, jättehemskt. Ville ju det hela tiden, men nu när vi måste slår magkrampen in. Min säng är min borg och trygghet, ve den som flyttar min säng...




Men ok, jag fattar vinken från ovan, det är dags för verkstad och handling, sluta gnäll, sluta dröm, skapa ditt liv här och nu. Raden med ungar, kuddar, djur och 30 års hopsamlat skit drar vi med oss i ett snöre. Oavsett om det blir slott eller koja. PipLarssons fick det ju bra till slut.





Undrar vad Oxford/KatteLatte/Sven säger om saken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...