torsdag 28 januari 2010

Fortsättning på en 3 år gammal blogg.....


Tjaaaaaba. KatteLatte/Sven/Oxford här. Min husse har bytt mail, glömt alla lösenord och kan inte längre komma åt sin gamla blogg
http://klimatkattungar.blogspot.com
(ja men stick och kolla då!) där jag kom till tals.
Därför får matte ta över här.

Harkel.
Jag har vuxit lite sen sist. Och jag har bytt ut myrorna, de var ingen match till slut. Nu rorar jag mig mest med att gå ut och skrämma andra katter, gå in och äta, och snurra runt Cesars tassar tills han blir nervös.

Och nu har jag blivit storebror till två små kryp.
De kan inte ens fräsa. Inte se. Inte gå. Bara pipa och surra som små maskiner. Jag ska göra katt av dem. De är ju trots allt rätt lika mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...