torsdag 27 mars 2014

Underbart

Hittade resterna av två nyinköpta sönderbitna läsglasögon på golvet när jag kom hem. Tess måste hoppat från golvet rakt upp på köksbordet för stolarna var helt inskjutna under bordet för att förebygga just denna händelse. Hon har redan ätit upp fyra par glasögon. 


Jag har köpt en fin golvlampa på Ikea och jag borde köpt tillhörande lampor också för det ingår inte. Så då köpte jag det på Konsum istället. Och upptäckte det var fel sort. Då cyklade jag till Ica istället och köpte rätt sort. Dyrare. Och en chokladkaka som tröst. Jag slukade den på fem minuter. 


Nu ligger jag i soffan och återhämtar mig från chocken med en öl. Att vara med om allt detta kräver en del.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...