måndag 3 maj 2010

Färdig!

Sitter här som ett lyckligt sketet äpplemos och hämtar mig efter flytten. Mycket har hänt, händer. Fått massor av hjälp av underbara vänner. KatteLatteSven var borta ett dygn och har hittat hem till sittt nya hem. Mirja skuttar i trädgården. Lukas ler i hela ansiktet. Standarden är över hans förväntansnivå på oss. Särskilt badrummen, och varmluftsugnen duger utmärkt, menar han. Detsamma menar jag.


Det är så obeskrivligt grymt skönt att lämna epoken med hyrliv bakom sig. Bästa födelsedagen ever. Nu struntar jag i orden. Bilderna kan få tala.





















Jag är glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...