fredag 2 juli 2010

Lita aldrig på underläget

Dagens bästa: Att se på fotbollsmatch (som jag sällan gör), ihop med Rikard och hela bandet (Leo, Marcus, Fredrik, Jonas, Jakob)(som jag sällan träffar) och se Holland göra en usel första halvlek mot Brasilien, men efter ett självmål av B ta över ledningen totalt. Och vinna med 2-1!
Tjo och hojt och skål i Heineken!
Lärdom: Även om det ser fullständigt uselt och hopplöst ut kan det helt plötsligt, utan förvarning vända fullständigt. Det handlar om tur och psykologiska undermedvetna processer. Rätt skönt :)

Cesar tycker inte om värmen, men springer efter bollen som en tok ändå. Misse gömmer sig undan allt stök. Maja slår knut på sig. Katte Latte Sven är tjock för han fångar massor med sork. Renfanamarsvinet trivs utomhus. Fästingarna älskar mig i år.

Huset är en underbar röra, och det lär dröja innan vi får ordning på alla kartonger, kläder och bra-att-ha-grunkamojer. Det är rätt ok, även om jag önskar annat. Just nu är varat viktigare en ordningen.

:)

1 kommentar:

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...