lördag 31 juli 2010

skrattfnatt

jag gillar att bada bastu, rulla mig i dun och hoppa ner i havet. och skratta så det ryser i hela mig.
jag gillar också att sitta på en brygga till 03 och dricka bubbel och äta ostron. nåja gillar, kanske inte det godaste men det lyxigaste.
jag gillar att umgås med människor som får mig att skratta och jag gillar att vinna darttävlingen.
vidare gillar jag att äta god middag i pittoreskt samhälle och skratta åt alla tusen bilder på Mirja som Mirja tagit på sig själv och lagt i datorn. jag gillar att vara jättemätt och känna mig vacker.
jag gillar också att min faster från Holland är här, så hon får se allt jag gillar.
jag gillar att se fram emot Krokstrandsfestivalen imorgon.
jag gillar att fundera på hur mycket som kan skrivas rakt ut och om (och isåfall vilka) bilder som ska få illustrera det jag gillar. skönt med en ny dag efter jag sovit.
jag gillar att leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...