onsdag 17 mars 2010

Krackkraschknak


ibland blir man så trängd att man bara fräser och spottar, som kattungarna. idag är en sån dag, jag känner mig trängd och reagerar med försvarsfräs. usch inte likt mig. brukar vilja hitta lösningar och samförstånd och förståelse. nu är jag arg. trampa inte på mig när jag redan gör mitt bästa. säg inte att jag inte gör tillräckligt och hota inte min bas. då fräsriver jag. det ska bli väldigt skönt när bobytet är över.


annars är det bara bra, tack. hoppträning på Tark med Mirja på tokiga Julia. Lukas trivs hos Rikard i Stockholm. vardagarna som orkas med, den ena efter den andra. och nystarten som hägrar bakom molnen. våren är på gång. folk köper minililjor i kruka. jag njuter av vassa klor i byxbenen.


kattungar till salu. nån?


1 kommentar:

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...