fredag 24 augusti 2012

Ge mig ett liv till!!!

Behöver ett paralelliv NU!!
Fattar inte var tiden tar vägen! Hinner inte med hälften av allt jag tänker!

(fixataketpåvedbodenhämtanyspistillpappaköpabilsäljahästtransportenlaganyttigmat---börjatränasättaupplapparomolikaViktigaSakertjäraaltanenigengålångapromenaderiblommandeljung---
räknapåekonomincyklatilljobbetgåupptidigaretaenpromenadpålunchensepåbralångfilm---
läramigspelagitarrsyenvackertunikaskrivaendiktsamlingbörjamedgeocachingigendraigångnaturturismverksamhet)

Och lite till.

Jag hinner INTE inte med hälften. Jag hinner inte med en tiondel!!!

Så istället väver jag här ihop en helt sann önskedröm av verklighetsbilder, så jag kan stirra på mönstret de tillsammans bildar, om några år, och få en känsla av att jag hade en underbar vardag just nu, fylld av harmoni och lyckoglimtar....:


En tur till Tjurepannan. Mulet men varmt.

Skumt i klåvan.

På Greby gravfält en morgon efter hästfrukosten.
Brukar gå en kort runda med Kellie här. Hon älskar det.

Hon älskar att spana ut över havet också :)

Jag har fått framtidsköpa en underbart vackerblå tröja
som Maria har stickat. Men jag vill inte ta egopics, så vill
ni se hur den ser ut får ni hälsa på :)

När man slumrat i ljungen en stund...
Skogen påstår att hösten snart är här.
Jag vill inte lyssna på det örat.

Utflykt till Väderöarna med hela skolan idag. Underbart. Fantastiskt.
Inga ord räcker. Vilken ljuvlig dag med kollegor och elever. Love :)
 


Fredagskväll. Insupa den sista värmen. Utsikten. Det goda vinet (tack Falk!)

2 kommentarer:

  1. Så fin och härlig blogg rolig att läsa. Hälsa din lilla Rumän:) Hälsningar Marina med Jessie

    SvaraRadera
  2. jag drömmer om att ordna utflykter i vår fantastiska natur, men jag hinner aldrig längre än att drömma om det.

    SvaraRadera

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...