lördag 16 juni 2012

okej nu kör vi

Det är rätt dumt men trots att jag har ont i ögonen, handleden och ryggen (troligen på grund av att jag sitter för mycket vid datorn), och trots att mina dagar är fyllda till bristningsgränsen med Viktiga Måsten (arbete/personalfest/tävlingar/städning/tvätt/hundmingel/planering/sovning/Hantering av Diverse Krångel), och trots att min stackars 4 år gamla laptop är sprängfylld (endast 4Gb återstår) så har jag just tryckt på "ladda ner Windows 8 Preview". Hahaha!

Antingen dör datorn helt eller så går den och jag in i ett gemensamt Nytt Sinnestillstånd. Ibland bara måste man testa det till synes omöjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...