måndag 17 november 2014

jag heter kim

att inte veta vart det far eller hur det ska och verkligen inte bara inte jag har ingen aning allt allt allt allt eller är det inget hur ska jag?
det vore förstås skönt men jag vet inte hur skulle det se ut om jag
i samma mening är det också galet att tro att det kan gå
som det går det går som det går ingen kan ju veta vet jag det?
i samma nu är det också
i samma stund är det nu
det är nu det gäller men vem gäller det det gäller att det gäller mig
förgyller hellre kryllar bättre bortåt
krälar krälar

jordskorpan har inget namn åt mig
så hur kan jag

namnet förgyller gyllene guldkantad dager, det dagas, men horisonten är förvrängd
och jag hittar inte mitt namn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Byter bloggplattform

Om man ska komma framåt måste man lyfta foten, placera den framför den andra foten och flytta över vikten framåt. Nu byter jag bloggplattf...